Autonomia unei mașini electrice este mai mică iarna, iar cei mai afectați șoferi sunt cei care au de parcurs distanțe lungi sau care se bazează pe punctele de încărcare publice.
Temperaturile scăzute au un impact dur asupra capacității bateriei, însă este direct proporțional cu condițiile climatice: cât de scăzute sunt temperaturile și cât de lungă este iarna.
Nu este afectată doar autonomia mașinilor electrice, ci scade inclusiv viteza cu care se încarcă bateria. Bateriile litiu-ion funcționează cel mai bine la o temperatură cuprinsă între 15 și 35 grade Celsius, scrie carsloth.com.
Șoferii români de mașini își împărtășesc pe grupuri dedicate exeperiențele, fie că sunt bune sau supărătoare.
Este cazul unui bărbat supărat că mașina sa nu mai pornește, după ce temperaturile au scăzut.
“Se pare că în fiecare an, cel puțin o dată, la temperaturi mai mici de -10C, electrica noastră are nevoie de o tractare la Citește mai mult – Sursa Google News