În 2020, reprezentanţii Penny şi-au asumat proiectul 3RO (TripluRO), un demers pe piaţa locală, prin care şi-au propus ca, până la finalul lui 2023, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în ţară şi să fie procesat şi ambalat în România. Din dorinţa de a reduce deficitul comercial în sectorul alimentar şi de a contribui la dezvoltarea economiei româneşti au lansat în această toamnă, sub umbrela 3RO, iniţiativa „100 de idei de business pentru România”, prin care aduc la aceeaşi masă autorităţi, reprezentanţi ai mediului local de afaceri, furnizori şi asociaţii profesionale pentru a găsi împreună soluţii care vor putea oferi românilor un număr cât mai mare de produse 3RO (TripluRO). Lansarea iniţiativei „100 de idei de business pentru România” a avut loc pe 2 noiembrie, în Aula Magna din cadrul…